دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک
دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک
 

بسم الله الرحمن الرحیم 18/11/1392

پیروزی انقلاب اسلامی اولین قدم برای ظهور امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین خاکشور امام جمعه محترم شهر کاخک در دربیانات این هفته خویش ضمن بیان این مطلب فرمودند: حاکمیت قرآن مقدمه ای می خواست که ان شاءالله انقلاب شکوهمند اسلامی آن را تامین کرد. وی در ادامه به خصوصیات حکومت موعود موجود پرداخته و اضافه نمودند: مهدی موعود سلام الله علیه مخاطب جهانی دارد و اونیز رحمه للعالمین است و از کعبه ندای یا اهل العالم سر خواهد داد و چون انقلاب اسلامی ایران نیز به فرموده امام خمینی(ره) اهداف جهانی دارد لذا مقدمه با ذی المقدمه هم خوانی دارد. هم چنین ایشان با شرق و غرب عالم به ستیز حق علیه باطل خواهد پرداخت و انقلاب اسلامی نیز همین کار را عملا و علنا در دستور کار قرار داده و نیز آن حضرت تمام حساب های مادی و معمولی جهان را به هم خواهد ریخت چیزی که همه معترف اند فرزندان ایرانی اسلام چه در انقلاب و چه در جنگ و چه در سال های پیش رو انجام داده است لذا سنخیت بین مقدمه و ذی المقدمه برقرار است.

دیدار همافران نیروی هوایی موجی از امید را به خانواده انقلاب تزریق کرد.

وی در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن عسگری- امام نور و رحمت- با پاسداشت روز نیروی هوایی ارتش، آن را نقطه امید نظام معرفی کردند.

وقتی هدف الهی شد، حکومت نظامی طاغوت شکسته خواهد شد.

ایشان ضمن اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها – بانوی صبر و کرامت- به شکسته شدن حکومت نظامی شاهپور بختیار در سال 1357 توسط مردم و به فرمان امام راحل پرداختند و اشاره نمودند: جایی که لقا خدا هدف است هیچ حکومت طاغوتی تاب مقابله ندارد و این بصیرتی بود که امام داشت و اصحاب می ترسیدند.

وی در خاتمه به سه رهنمود از رهنمود های راهبردی ولایت پرداختند که نباید به هیچ وجه مغفول واقع شود:

1- شرط بقای نظام اسلامی حفظ تحول درونی ملت است که عظیم تر از پیروزی انقلاب اسلامی و بالاتر از غلبه بر طاغوت است. لذا توجه به خودسازی مقوله ای حیاتی و بنیادین و راهبردی است.

2- هر قدمی که در راه استواری انقلاب اسلامی ایران برمی داریم یک قدم به ظهور حضرت نزدیک می شویم. لذا حفظ نظام اوجب واجبات است.

3- علاج مشکل ما با ابرقدرت ها عهد شکن کسب اقتدار در همه زمینه هاست لذا باید کار هدفدار ترویج شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 19 بهمن 1392 توسط seyed
تمامی حقوق مطالب برای دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک محفوظ می باشد